Telefon - ważne narzędzie pracy


Dr n. wet. Robert Karczmarczyk, specjalista ds. marketingu

Aparat telefoniczny to urządzenie, za pomocą którego bardzo często nawiązujemy pierwszy kontakt z klientem, powiedzmy bardziej precyzyjnie - potencjalnym klientem. W momencie wypowiedzenia pierwszych słów do słuchawki podjęliśmy kontakt i dalsze losy rozmowy zależą od nas. Jeżeli nasza rozmowa jest zaplanowana i przemyślana, prowadzona i kontrolowana przez nas, to rozmówca-klient z potencjalnego staje się rzeczywistym.

Siła przekazu Pomimo iż przez telefon nas nie widać, jest to bardzo silne narzędzie oddziaływania na rozmówcę po drugiej stronie linii. Jeżeli przygotujemy się należycie do rozmowy, możemy zdobyć naszego klienta, wywołując miłe wrażenie, i zachęcić go do odwiedzenia naszej praktyki oraz skorzystania z naszych usług. Ponadto unikniemy nieporozumień i sytuacji załamania rozmowy, a zatem tzw. martwej ciszy w słuchawce w momentach dyskusyjnych, niezręcznych czy wręcz drażliwych. Na pytania ...