FAQ webinarium - najczęściej zadawane pytania
1) Godzina startu webinarium już minęła, a transmisja się nie zaczęła
Proszę odświeżyć stronę
2) Zacina się obraz
+ Proszę sprawdzić prędkość łącza internetowego - może jest za niska. Dla jakości HD minimalne wymagania to 3,5 Mb/s. Test łącza można przeprowadzić przy użyciu np. strony https://www.speedtest.net/pl
+ Czy AdBlocker jest włączony? Jeśli tak - może to wpływać na płynność transmisji. Proszę spróbować go wyłączyć.
Co jeszcze może pomóc?
+ Proszę spróbować uruchomić transmisję w innej przeglądarce. Zalecamy korzystanie z przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge.
+ Proszę wyłączyć aplikacje działające w tle.
+ Proszę obniżyć jakość obrazu na playerze.
+ Zalecamy korzystanie z sieci WiFi lub przewodowej. Sieć komórkowa może być niewystarczająca do płynnego odtwarzania transmisji.
3) Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem, grafika na stronie nie wyświetla się prawidłowo
Proszę odświeżyć stronę
4) Gdzie mogę obejrzeć nagranie webinarium?
W ciągu kilku dni od wydarzenia nagranie webinarium zamieścimy na stronie https://magwet.pl/filmy
Uczestnicy zapisani na wydarzenie dostaną o tym informację mailem.
5) Mam problem z transmisją, z którym nie umiem sobie poradzić
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało zachęcamy do napisania do nas na czacie. Moderator przekaże wszystkie uwagi obsłudze technicznej.
6) Kiedy dostanę certyfikat z punktami edukacyjnymi?
Certyfikat zostanie wysłany mailem w ciągu maksymalnie 2 tygodni od wydarzenia.
Proszę odświeżyć stronę
2) Zacina się obraz
+ Proszę sprawdzić prędkość łącza internetowego - może jest za niska. Dla jakości HD minimalne wymagania to 3,5 Mb/s. Test łącza można przeprowadzić przy użyciu np. strony https://www.speedtest.net/pl
+ Czy AdBlocker jest włączony? Jeśli tak - może to wpływać na płynność transmisji. Proszę spróbować go wyłączyć.
Co jeszcze może pomóc?
+ Proszę spróbować uruchomić transmisję w innej przeglądarce. Zalecamy korzystanie z przeglądarek Chrome, Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge.
+ Proszę wyłączyć aplikacje działające w tle.
+ Proszę obniżyć jakość obrazu na playerze.
+ Zalecamy korzystanie z sieci WiFi lub przewodowej. Sieć komórkowa może być niewystarczająca do płynnego odtwarzania transmisji.
3) Dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem, grafika na stronie nie wyświetla się prawidłowo
Proszę odświeżyć stronę
4) Gdzie mogę obejrzeć nagranie webinarium?
W ciągu kilku dni od wydarzenia nagranie webinarium zamieścimy na stronie https://magwet.pl/filmy
Uczestnicy zapisani na wydarzenie dostaną o tym informację mailem.
5) Mam problem z transmisją, z którym nie umiem sobie poradzić
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało zachęcamy do napisania do nas na czacie. Moderator przekaże wszystkie uwagi obsłudze technicznej.
6) Kiedy dostanę certyfikat z punktami edukacyjnymi?
Certyfikat zostanie wysłany mailem w ciągu maksymalnie 2 tygodni od wydarzenia.