MAGWET
ZALOGUJ
MAGWET
Zobacz też >
WETERYNARIA PO DYPLOMIE
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Zostań członkiem społeczności
MAGWET
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Małe zwierzęta Konie Przeżuwacze Świnie Ptaki Zwierzęta egzotyczne Zwierzęta dzikie
Zarządzanie
Praktyką
Prawo Psychologia Zarządzanie
Wydarzenia
Kongresy POLECAMY Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zaloguj
Zarejestruj

Zarządzanie

Strona internetowa wizytówką firmy

16/03/2018

Artykuł ukazał się
Magazyn Weterynaryjny
2011
12

Biznes i prawo

Strona internetowa wizytówką firmy

Strona internetowa to klucz do sukcesu firmy. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, branży i rynku, na którym funkcjonuje, czy profilu działalności, strona www jest elementem przyciągającym nowych klientów, wizytówką firmy w sieci oraz miejscem prezentacji produktów i usług. Firmy, którym zależy na jak najefektywniejszym wykorzystaniu potencjału Internetu, powinny przestrzegać kilku zasad przy konfiguracji i prezentacji swojej strony internetowej.


Chwytliwa nazwa domeny

Pierwszy krok do utworzenia profesjonalnej strony internetowej to znalezienie dobrze brzmiącej i zgodnej z prawem domeny. Dostawcy usług hostingowych mają w swojej ofercie bezpłatne narzędzia do sprawdzania wolnych domen, więc wybór odpowiedniej nie powinien sprawiać problemu. Ponadto adres internetowy powinien zgadzać się z tematem strony i być możliwie najkrótszy i chwytliwy. „dla-zwierzat”, „weterynarz.gdansk” czy „zdrowe-zwierzaki” to tylko niektóre propozycje. Można też pomyśleć o nazwie, która ułatwi trafienie do zakładu zagranicznym klientom – „healthyanimals”, „bestvet” itp.

Przejrzysta i funkcjonalna struktura

Kolejnym niezbędnym krokiem do sukcesu jest zaprojektowanie przejrzystej struktury strony. Obecnie niektóre firmy hostingowe oferują aplikacje online, które pozwalają również osobom niemającym wiedzy technicznej stworzyć stronę internetową w prosty i szybki sposób (np. 1&1 MyWebsite). Klient szukający informacji chce je znaleźć możliwie jak najszybciej, dlatego ważne jest, by strona miała układ przyjazny dla jej użytkowników. Strona internetowa nie powinna być zbyt hałaśliwa i przeładowana grafiką czy migoczącymi banerami i ruchomym tekstem. Elementem graficznym, który natomiast powinien być dobrze widoczny na stronie, jest logo firmy.

Czytelny przekaz

Najważniejszym elementem strony internetowej jest jej treść. Struktura zamieszczonych informacji powinna być czytelna, a teksty krótkie, konkretne i dostarczające klientom informacji, których szukają. Strona internetowa przychodni weterynaryjnej powinna przede wszystkim zawierać opis usług, jakie oferuje zakład. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie referencji od osób, które są stałymi bywalcami kliniki. Informacja o rzetelności i wysokim standardzie oferowanych usług niewątpliwie przyczyni się do powiększenia grupy klientów. W dobrze widocznym miejscu należy umieścić dokładne dane kontaktowe przychodni: adres, telefon, godziny otwarcia. Warto również dodać mapkę, która ułatwi klientom trafienie do zakładu. Poza zamieszczeniem wartościowych informacji nie należy zapominać o regularnym aktualizowaniu serwisu.

Wymagania techniczne

Poza chwytliwą nazwą domeny, przejrzystą strukturą i ciekawą treścią należy pamiętać o spełnieniu wymogów technicznych. Klient szukający kliniki weterynaryjnej nie chce tracić czasu na wielokrotne próby wyświetlenia strony. Jeżeli po drugiej próbie treść czy elementy graficzne nie otwierają się w całości lub pewne aplikacje nie działają poprawnie, wówczas klienci zaczynają się niecierpliwić i szukać innych przychodni. Dlatego optymalna prezentacja w różnych wyszukiwarkach i szybkość ładowania serwisu to podstawa.

Komentarz

Komentarz Olivera Maussa, Dyrektora Generalnego 1&1 Internet

Small strona oliver opt

W dzisiejszych czasach posiadanie przez firmę strony internetowej to konieczność. Możliwość dotarcia z ofertą do szerokiej grupy klientów to największa zaleta posiadania firmowego serwisu. Przedsiębiorcy, zwłaszcza właściciele małych i średnich firm, obawiają się „wejścia do Internetu” z uwagi na wysokie koszty, brak czasu czy umiejętności i wiedzy. Dzięki nowemu narzędziu do projektowania stron internetowych, 1&1 MyWebsite (dostępne na stronie www.1and1.pl), każdy może w prosty i szybki sposób stworzyć atrakcyjną wizualnie, nowoczesną i w pełni dostosowaną do swoich potrzeb stronę www.

OSTATNIO DODANE
Komu pomóc?
Sąsiedzi rozmawiają o ASF
Herpeswirus krąży nad Europą
POLECANE ARTYKUŁY
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Zarządzanie
Strona internetowa wizytówką firmy
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line Magazyn Weterynaryjny
  • Czytaj on-line Weterynaria po Dyplomie
  • Filmy
  • Rada Programowa Magazynu Weterynaryjnego


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc
  • Kontakt


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Powązkowska 44C
01-797 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj