WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Od redakcji

13/11/2020

Artykuł ukazał się
Weterynaria po Dyplomie
2020
06

Od redakcji

Od redakcji

Sza­now­ni Pań­stwo

Reklama jest dźwignią handlu. W czasach, w których przyszło nam żyć, wszechobecna reklama w zasadzie działa zniechęcająco. „Ale nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by gonić go”. Przebijanie się do podświadomości jest trudne, stare łacińskie przysłowie mówi jednak, że kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem. Dlatego niejednokrotnie reklamuje się coś, co jest już dobrze znane.

Ale do rzeczy, bo ktoś mógłby zapytać (mając mnie na myśli): O co mu chodzi? Czy zaczął czymś handlować?

Jako płatny najmita mogę handlować tylko sobą, ale też ideą – ideą stałego, ustawicznego kształcenia. I to chcę reklamować. Wiadomo, że raz jest lepiej, raz jest gorzej, ale tym razem jest wspaniale. O co chodzi? Mam na myśli oddawany do Państwa rąk numer WpD.

Mimo że uczestniczę w doborze materiałów do druku, dopiero ostateczna wersja daje ogląd całości. I rzeczywiście w tym numerze wszystko jest ciekawe, przydatne. Praktycznie każdy artykuł jest gotowcem do naszej codziennej praktyki. Z tego względu nie wyróżniam żadnego tekstu, nie zwracam uwagi na nic konkretnego – polecam wszystko.

 

Medium podpis fmt
NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj