WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Od redakcji

11/07/2023

Artykuł ukazał się
Weterynaria po Dyplomie
2023
04

Od redakcji

Od redakcji

Roman Lechowski

Szanowni Państwo

Lato w pełni. W tym roku jak na razie pogoda dopisuje, gorzej z czasem i środkami. Chociaż inflacja obniża się, to jednak (co jest ekonomicznie uzasadnione) ceny rosną. To normalne, żeby utrzymać odpowiednie przychody i dochody, trzeba więcej pracować. Tak myślą ci, którzy nasze usługi przyrównują do sklepu spożywczego lub warzywniaka.

U nas jednak to tak nie działa. Okazuje się, że aby zwiększyć przychody w praktyce weterynaryjnej o 15%, trzeba zwiększyć obroty o ponad 100%. Tego nie da się zrobić. A więc co? Jest tylko jedna poprawna odpowiedź – podnosić ceny. To działa nie tylko w przypadku inflacji (chociaż gra ona tu pierwsze skrzypce), ale także w nazwijmy to normalnych warunkach. Nasze usługi, podobnie jak usługi lekarzy medycyny albo prawników, nie podlegają prostym regułom popytu i podaży. Musimy pamiętać o motywacjach naszych klientów. Okazuje się, że właściciele przy wyborze lekarza wyżej cenią sobie dobry kontakt i zaufanie niż jego merytoryczną wiedzę. To bardzo ważna konstatacja wynikająca z badań przeprowadzonych w USA wśród pacjentów lekarzy medycyny. W naszym przypadku to również się potwierdza, ale nie do końca. Żeby nawiązać kontakt z właścicielem oraz zyskać jego zaufanie, musimy być merytorycznie przygotowani (właściciele są często przygotowani przez dr. Google). Inaczej mówiąc, musimy wiedzieć więcej i umieć więcej.

Tu pojawiamy się my – „Weterynaria po Dyplomie”. Otrzymujecie Państwo dużą dawkę wiedzy nie tylko po to, aby rozpoznać chorobę i skutecznie ją leczyć, ale także by zyskać zaufanie klientów. To nasza rola i jak Państwo widzicie, staramy się jak najszerzej uczestniczyć w budowaniu tego zaufania.

Medium podpis fmt
NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj