WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Psychologia

Proste sposoby, aby przywiązać do siebie klienta

15/03/2018

Relacje z klientem

Proste sposoby, aby przywiązać do siebie klienta

Jeff Rothstein

Znajdź czas, aby zadzwonić do klienta i zapytać, jak się czuje zwierzę... albo zrobi to twoja konkurencja. 

Jako lekarz weterynarii i właściciel własnej praktyki jestem zwolennikiem pełnego i właściwego wykorzystywania swoich pracowników. Niech lekarze skupią się na diagnostyce, chirurgii i przepisywaniu leków, ponieważ reszta zespołu jest i powinna być w stanie wykonać większość innych prac. Jednak mimo silnego poczucia, że lekarze weterynarii powinni spędzać czas na tym, co mogą robić tylko oni, wszyscy jesteśmy zapracowani i powinniśmy czasem pomagać reszcie ciężko pracującego zespołu. W takich przypadkach nie traćmy okazji, aby zatroszczyć się o klienta.

Właściciele naszych pacjentów bardzo doceniają fakt, że mogą porozmawiać z lekarzem lub zobaczyć się z nim. Istnieje parę sposobów, dzięki którym możemy poświęcić im trochę czasu, osobiście albo telefonicznie, aby okazać im swoją troskę. Jeśli wprowadzisz którąś z poniższych zmian w swojej codziennej praktyce, zauważysz pozytywną reakcję ze strony klientów.

Pozostawianie zwierzęcia na zabieg

Teraz: Zwierzę jest przyjmowane do lecznicy przez technika lub asystenta weterynaryjnego i klient nie spotyka się osobiście z lekarzem.

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Pozostawianie zwierzęcia na zabieg

Teraz: Zwierzę jest przyjmowane do lecznicy przez technika lub asystenta weterynaryjnego i klient nie spotyka się osobiście z lekarzem.

Wypisanie po zabiegu

Teraz: Technik, asystent weterynaryjny lub recepcjonista wypisuje pacjentów chirurgicznych, podczas gdy lekarz zajmuje się innymi pacjentami.

Kontrola

Teraz: Telefony kontrolne są kluczowe, aby osiągnąć sukces w swojej praktyce. Dotyczy to zarówno telefonów dzień po wizycie lub zabiegu, jak i przypadków [...]

Powiadomienie o wynikach badań laboratoryjnych

Teraz: Jeżeli wyniki badań laboratoryjnych nie odbiegają od normy lub zawierają niewielkie odchylenia, technik dzwoni do właściciela i przekazuje mu informacje.

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Psychologia
Syndrom samobójczy wśród lekarzy weterynarii – mit czy rzeczywistość?
Psychologia
Zarządzanie lękiem w sytuacji kryzysu – co lekarz powinien wiedzieć
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Psychologia
Jak odbić się od dna, czyli o niezwykłej sile rezyliencji
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj