BLACK CYBER WEEK! Publikacje i multimedia nawet do 80% taniej i darmowa dostawa od 350 zł! Sprawdź >
Relacje z klientem
Przestań mówić te rzeczy swoim klientom!
Jeff Rothstein
Zmień swój sposób wyrażania się, aby zapobiec temu, że rozmowa z klientem w gabinecie będzie nieudana, zanim w ogóle się zacznie.
Jeżeli chciałbyś, aby istotną część twojej praktyki stanowiły wizyty profilaktyczne, związane z dobrostanem pacjentów, zdajesz sobie sprawę, że podstawą jest edukacja właścicieli. Spróbuj rozważyć parę zmian w tym, co mówisz podczas badania zwierzęcia lub przez telefon albo gdy dzielisz się z klientami wiedzą w mediach społecznościowych. Kiedy zrozumieją oni cel postępowania profilaktycznego i płynące z niego korzyści, prawdopodobnie będą lepiej przestrzegać twoich zaleceń. Oto kilka zwrotów, które moim zdaniem mogą być przydatne w lecznicy:
Mów „opieka profilaktyczna”, a nie „dobrostan”. Klienci rozumieją, że zapobieganie chorobom jest istotne. Jeśli mówimy o dobrostanie, mają skłonność do myślenia „Jeśli się nie zepsuło, to po co naprawiać?”.