BLACK CYBER WEEK! Publikacje i multimedia nawet do 80% taniej i darmowa dostawa od 350 zł! Sprawdź >
Relacje z klientem
Jak przekonać właścicieli do znieczulenia?
Moi klienci obawiają się znieczulenia ogólnego. Jak przedstawić im znaczenie tego zabiegu i związane z nim ryzyko?
Jeżeli twój klient obawia się znieczulenia ogólnego, przyjmij to jako dobry znak – oznacza to, że ma do ciebie zaufanie, ponieważ otwarcie mówi o swoich wątpliwościach – twierdzi dr Shawn Finch, członek Rady Naukowej czasopisma „Veterinary Economics” oraz partner w Gentle Doctor Animal Hospital w Omaha, w Nebrasce. W 2000 roku dr Finch straciła własnego psa na skutek powikłań po znieczuleniu ogólnym, dlatego tak dobrze rozumie obawy swoich klientów.
Po pierwsze należy przedstawić właścicielom wszystkie informacje dotyczące zabiegu oraz znieczulenia ogólnego – zaczynając od wywiadu i postępowania przed znieczuleniem, a kończąc na przebiegu znieczulenia oraz sposobie jego monitorowania. Warto p...