WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Psychologia

Trzy sposoby na to, by właściciele zwierząt stosowali się do zaleceń pozabiegowych

15/03/2018

Zapytaj eksperta – relacje z klientem

Trzy sposoby na to, by właściciele zwierząt stosowali się do zaleceń pozabiegowych

W jaki sposób skłonić właścicieli do wypełniania zaleceń dotyczących ograniczenia ruchu u pacjentów po zabiegach ortopedycznych?

To odwieczne pytanie, odpowiedzi na nie poszukuje się niczym Świętego Graala medycyny weterynaryjnej. Często podczas wizyty kontrolnej zadaję sobie pytanie: „Co oni sobie właściwie myśleli?”. Jakim sposobem ktoś interpretuje „sześć tygodni pozostawania w klatce” jako „zabieraj swojego psa na długie spacery”? Mimo że nie ma żadnego magicznego rozwiązania tego problemu, przez lata praktyki wypracowałem trzy metody – komunikacja, szczegóły i szczerość.

1. Komunikacja

Pierwszym krokiem, aby skłonić naszych klientów do stosowania się do zaleceń pozabiegowych, jest przedzabiegowa komunikacja. Zanim zwierzę w ogóle zostanie zoperowane, staram się jasno przedstawić, jakie będą instrukcje po zabiegu. Przyznaję przy ...

2. Szczegóły

Następnie staram się szczegółowo opisać moje zalecenia. Należy wiedzieć, że ograniczona aktywność ruchowa to termin nie do końca jednoznaczny, dlatego istnieje wiele sposobów jego interpretacji. Aby uniknąć nieporozumień, trzeba sprecyzować rozmia...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

3. Szczerość

Staram się być szczery wobec samego siebie i właścicieli. Jeśli widzę, że poziom trudności zaleceń ich przerasta, staram się znaleźć jakąś wykonalną [...]

Wizyty kontrolne

Zawsze interesuje nas, czy właściciele stosują się do zaleceń. Gdy przychodzą na wizytę kontrolną, staram się nie zadawać typowego pytania „Czy [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Psychologia
Syndrom samobójczy wśród lekarzy weterynarii – mit czy rzeczywistość?
Psychologia
Zarządzanie lękiem w sytuacji kryzysu – co lekarz powinien wiedzieć
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Psychologia
Jak odbić się od dna, czyli o niezwykłej sile rezyliencji
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj