WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Nie pozwól, by internetowe komentarze zniszczyły twoją reputację

15/03/2018

Relacje z klientem

Nie pozwól, by internetowe komentarze zniszczyły twoją reputację

Jeff Werber

Reaguj na wszelkie negatywne komentarze pojawiające się w Internecie i broń swojej praktyki w sieci – zanim będzie za późno.

Kiedy prowadzę dla innych lekarzy weterynarii wykłady dotyczące marketingu, zawsze przestrzegam ich przed wzbudzaniem u klientów uczucia gniewu lub złości. Zadowolony klient wspomni o pozytywnych doświadczeniach związanych z wizytą w twoim gabinecie trzem innym osobom, ale klient niezadowolony powie o swych złych wrażeniach przynajmniej dziesięciu rozmówcom.

W obecnych czasach ten sam niezadowolony klient najczęściej dzieli się swoimi zastrzeżeniami w Internecie i w ten sposób dowiaduje się o nich nie dziesięć osób, ale dziesięć tysięcy. A większość takich klientów to „zawodowi niezadowoleni”. Najczęściej mają jakieś jedno złe doświadczenia i uderzają w ciebie. Ale nie tylko w ciebie. Celem ich ataku mogą być wszyscy ludzie, którzy świadczyli dla nich jakiekolwiek usługi – hydraulik, elektryk – właściwie każdy.

Tacy „niezadowoleni” być może są lub pewnego dnia mogą znaleźć się także wśród twoich klientów. Dlatego musisz się przygotować, aby każdy internetowy komentarz traktować jako potencjalne zagrożenie reputacji twojej kliniki i jedną z przyczyn spadku liczby nowych klientów.

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Strzeż się nienawiści

Od pewnego czasu zacząłem zwracać uwagę na internetowe komentarze dotyczące mojej pracy, jakie pojawiają się na Google, Yelp! i w innych przeglądarkach. Ostatnio [...]

Zachowaj spokój

Wynająłem konsultanta, który miał sprawdzić reputację naszej kliniki w Internecie i skontaktowałem się z firmą, która zbiera pozytywne komentarze z prowadzonych przez nas ankiet i publikuje [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj