WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Dziewięć zasad doskonałej wizyty w gabinecie weterynaryjnym

15/03/2018

Zarządzanie kliniką

Dziewięć zasad doskonałej wizyty w gabinecie weterynaryjnym

Stephen Tracey

Twoi klienci nigdy nie będą mieli świadomości wysokiej jakości świadczonych przez ciebie usług, jeżeli nie uda ci się odpowiednio poukładać wszystkich elementów funkcjonowania praktyki – pracowników, schematów postępowania oraz sposobu zarządzania.

Wszyscy mówią teraz o „nowej ekonomii” i „nowej normalności”, ale wielu z nas najbardziej interesuje, jaki jest współczesny klient praktyki weterynaryjnej. Mając mniej pieniędzy do wydania, wielu właścicieli zwierząt coraz dokładniej przygląda się kupowanym produktom oraz usługom i wydaje pieniądze wyłącznie na rzeczy, które naprawdę są tego warte. W praktykach weterynaryjnych zaczęło się więc dokładne analizowanie kosztów leczenia, pytanie o zasady ustalania opłat oraz rezygnowanie z usług, których ceny wydają się nieuzasadnione.

Według mnie największym wyzwaniem współczesnej weterynarii jest wyjaśnianie klientom, co tak naprawdę robimy dla ich zwierząt i dlaczego. Tego właśnie oczekują właściciele pacjentów. Musimy więc zacząć edukować klientów z taką samą pasją i zaangażowaniem, z jaką leczymy i chronimy przed chorobami ich zwierzęta. A to sprowadza się do tego, że każda wizyta w gabinecie musi być doskonała. Klient musi mieć świadomość wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, otrzymać jasne wyjaśnienia oraz uzasadnione zalecenia. A to oznacza także, że właściciele muszą wyjść z gabinetu ze świadomością, że znamy ich zwierzęta i jesteśmy osobiście zainteresowani ich dobrostanem, a nie jedynie podaniem leku.

Poniżej chciałbym przedstawić zasady obowiązujące w mojej firmie, które – mam taką nadzieję – zapewniają, że każda wizyta w naszej klinice przebiega idealnie. To dziewięć elementów, które można zebrać razem i wykorzystać także w innych praktykach. Przestrzegając tych zasad, przekonacie się bardzo szybko, że jesteście w stanie zapewnić zdrowie zwierząt, zadowolenie klientów oraz sukces waszej praktyki.

Zanim wejdzie doktor

Idealna wizyta w gabinecie weterynaryjnym nigdy nie zaczyna się od rozmowy z lekarzem weterynarii. Zawsze bowiem z klientem najpierw rozmawiają członkowie personelu. Upewnij się więc, że przestrzegają poniższych zasad:

1. Przydzielaj technika weterynarii do konkretnego pacjenta. Klienci chcą mieć pewność, że ty i twój personel znacie jego zwierzę. Najlepszym sposobem na to jest przydzielanie technika do konkretnego pacjenta, zanim jeszcze wejdzie on do gabinetu.

Przed spotkaniem poproś technika o przejrzenie dotychczasowej kartoteki pacjenta, a przede wszystkim najważniejszych elementów, takich jak szczepienie, testy diagnostyczne, przewlekłe choroby i podawane leki oraz higiena jamy ustnej i masa ciała. ...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Siedem zasad hospitalizacji zwierząt

Przypadki wymagające hospitalizacji, które kosztują najwięcej pieniędzy i są znacznie bardziej stresujące dla właścicieli niż przypadki ambulatoryjne, powinny być traktowane jako jedne [...]

Kiedy wejdzie doktor

Czas działać. Lekarz weterynarii wkracza na scenę i jest gotowy do badania zwierzęcia, a także do przekazania i potwierdzenia zaleceń. Oto, o czym nie wolno [...]

Po wyjściu klienta

Doskonała wizyta nie kończy się w chwili opuszczenia lecznicy przez klienta. Można naprawdę wiele zrobić, aby właściciel przestrzegał naszych zaleceń. Co jest [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj