WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Daj klientom to, czego chcą

15/03/2018

Zarządzanie kliniką

Daj klientom to, czego chcą

Sarah Moser

Właściciele zwierząt oczekują dodatkowych usług, ale ty jakoś nie palisz się do tego, aby wprowadzić je do swojej działalności. Oto jak sprawić, aby dodatkowe obowiązki przyniosły ci korzyść, a przy okazji usatysfakcjonowały twoich klientów.

Twoi klienci prawdopodobnie powiedzieli ci już więcej, niż kiedykolwiek chciałeś o nich wiedzieć. Czy jednak podzielili się kiedyś z tobą swoimi opiniami na temat usług weterynaryjnych, których potrzebują? Być może jesteś praktykiem purystą, podkreślającym, że chcesz jedynie leczyć zwierzęta. Albo wręcz odwrotnie – pragniesz przychylić swoim klientom nieba, ale nie wiesz, od czego zacząć. Jeśli zaoferujesz dodatkowe usługi, takie jak hotel dla zwierząt i usługi pielęgnacyjne, wydłużenie godzin pracy lub możliwość zapisów na wizytę przez Internet, nie tylko wzbogacisz swoją działalność (i zostawisz w tyle konkurencję), ale przy okazji także uszczęśliwisz klientów. Oto trzy sposoby zadowolenia właścicieli zwierząt, które mieszczą się w granicach zdrowego rozsądku.

1. Możliwość zapisów na wizytę przez Internet

Czego chcesz ty: uniknąć obciążenia swoich i tak już zajętych pracowników kolejnym zadaniem do wykonania.

Czego chcą klienci: zapisać się na wizytę za pomocą swojej ulubionej formy komunikacji – na przykład na godzinę 14.00, jeśli taka odpowiada im najbardziej.

Siedemdziesiąt siedem procent mieszkańców Stanów Zjednoczonych korzysta z Internetu. W związku z tym również całkiem spora liczba klientów klinik weterynaryjnych ma w zwyczaju dokonywać zakupów i korzystać z usług w sieci. Czy myślałeś o tym, aby zaoferować im możliwości zapisów na wizytę przez Internet?

Około 5 procent klientów kliniki weterynaryjnej Broad Ripple prosi o to, aby móc zapisać się na wizytę i uzyskać ponowne wystawienie recepty przez Internet. „To tylko 5 procent, ale przykładamy dużą wagę do tego, w jaki sposób nasi klienci chcą się z nami komunikować i pragniemy wyjść naprzeciw tym, którzy wolą to robić przez Internet” – mówi Brenda Tassava, CVPM (ang. Certified Veterinary Practice Manager – dyplomowany manager kliniki weterynaryjnej – przyp. tłum.), zarządzająca kliniką weterynaryjną Broad Ripple w Indianapolis.

Klienci wypełniają internetowy formularz zapytania o możliwość wizyty w klinice. Podają nazwisko lekarza, którego pragnęliby odwiedzić, przyczynę wizyty oraz dwie propozycje dogodnej dla nich godziny. W ciągu 24 godzin recepcjonistka potwierdza go...

Karyn Gavzer, MBA, CVPM, właścicielka firmy KG Marketing and Training w Springboro, w stanie Ohio, przyznaje, że umawianie się na wizytę i ponowne wystawienie recepty przez Internet to doskonałe usługi dodatkowe dla klientów. „Takie rozwiązania są...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

1. Możliwość zapisów na wizytę przez Internet

Czego chcesz ty: uniknąć obciążenia swoich i tak już zajętych pracowników kolejnym zadaniem do wykonania.

2. Hotel dla zwierząt i usługi pielęgnacyjne

Czego chcesz ty: świadczyć wysokiej jakości usługi weterynaryjne bez prowadzenia hotelu i salonu piękności dla zwierząt.

3. Dłuższe godziny pracy

Czego chcesz ty: odpocząć wieczorem i w weekendy.

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj