WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Zrób badanie kliniczne swojej lecznicy

15/03/2018

Zarządzanie kliniką

Zrób badanie kliniczne swojej lecznicy

Mark Opperman

Oto sześć praktycznych wskaźników, które trzeba sprawdzać, doskonalić i poprawiać – tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu i rok po roku – aby mieć pewność, że twoja klinika jest zdrowa.

Codziennie badasz zwierzęta, ale nadszedł wreszcie czas, aby przyjrzeć się bliżej własnej lecznicy. Jakie jest tętno twoich dochodów? Jakie zaburzenia stwierdzasz w liczbie klientów? Spójrzmy na kilka wskaźników i spróbujmy ustalić, czy twoja lecznica jest naprawdę zdrowa, czy też może wymaga terapii.

Nr 1 – związek pacjentów z lecznicą

Jednym z kluczowych wskaźników zdrowia twojej lecznicy jest to, jak silnie są z nią związani twoi klienci. Dobrym sposobem weryfikacji tego jest obliczenie odsetka klientów, którzy wrócili do ciebie w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Większość programów komputerowych służących do obsługi klinik ma funkcję sortowania według zadanych kryteriów i może z łatwością dostarczyć ci tych danych. Średni wskaźnik związania z kliniką weterynaryjną wynosi około 60%, co oznacza, że w ciągu ostatnich 18 miesięcy powróciło do niej sześciu z dziesięciu klientów. Jeżeli wskaźnik ten jest u ciebie niższy, oznacza to konieczność przeprowadzenia dokładniejszych analiz. Czy twoi klienci są zadowoleni? Czy korzystasz z ankiet oceniających stopień zadowolenia klientów? Sprawdź kartoteki klientów, którzy do ciebie nie wrócili, aby sprawdzić, jakie były okoliczności ich wizyty, lub zadzwoń do nich, aby zapytać, dlaczego nie pojawili się więcej i czy jest coś, co powinieneś zrobić.

Nr 2 – nowi klienci

Ilu nowych klientów trafia miesięcznie do twojej lecznicy w przeliczeniu na jednego pełnoetatowego lekarza? Z czym to porównać? Badanie przeprowadzone w roku 2013 przez Veterinary Economics oraz Wutchiett Tumblin and Associates w dobrze zarządzany...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Nr 1 – związek pacjentów z lecznicą

Jednym z kluczowych wskaźników zdrowia twojej lecznicy jest to, jak silnie są z nią związani twoi klienci. Dobrym sposobem weryfikacji tego jest obliczenie [...]

Nr 2 – nowi klienci

Ilu nowych klientów trafia miesięcznie do twojej lecznicy w przeliczeniu na jednego pełnoetatowego lekarza? Z czym to porównać? Badanie przeprowadzone w roku 2013 przez [...]

Nr 3 – zadowolenie klientów

Jeżeli chcesz wiedzieć, jak dobrze obsługujesz swoich klientów, pomyśl o wynajęciu „tajemniczego klienta”. Prostym sposobem przeprowadzenia oceny lecznicy jest porozumienie się z inną [...]

Nr 4 – twoje transakcje

W badaniu przeprowadzonym w roku 2013 szpitale weterynaryjne wystawiały średnio 450 rachunków miesięcznie lub 5405 rocznie na jednego pełnoetatowego lekarza weterynarii. Obejmowało [...]

Nr 5 – źródła dochodów

Jakie są główne źródła dochodów twojej lecznicy i w jaki sposób zmienia się to w ciągu roku? Niektóre praktyki są coraz bardziej uzależnione od [...]

Nr 6 – dochód netto

Możesz generować mniej pieniędzy, ale w sumie przynosić do domu więcej. Możesz generować więcej pieniędzy, ale do domu przynosić mniej. Nigdy nie [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj