WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Psychologia

„Nieskuteczność” profilaktyki przeciwpasożytniczej – gdy rzeczywistość nie odpowiada oczekiwaniom

15/03/2018

Relacje z klientem

„Nieskuteczność” profilaktyki przeciwpasożytniczej – gdy rzeczywistość nie odpowiada oczekiwaniom

Shawn Finch

Dobra komunikacja z klientem jest podstawowym elementem profilaktyki.

W przypadku wszelkich rozmów na temat inwazji pasożytniczych zapobieganie jest zdecydowanie lepsze niż leczenie. Jeżeli wyjaśnimy klientom, czego mogą oczekiwać od produktów zapobiegających inwazjom pasożytów, i od samego początku unikniemy niepowodzeń w leczeniu, wszyscy na tym zyskają.

Po pierwsze – ucz swój personel. Upewnij się, że wszyscy członkowie twojego zespołu – lekarze, technicy, asystenci, recepcjonistki, osoby zajmujące się zwierzętami i fryzjerzy – wiedzą wszystko co trzeba o każdym z pasożytów, przeciwko którym stosowana jest profilaktyka, o produktach zalecanych w lecznicy oraz sposobach ich działania.

Następnie musisz stworzyć konkretny plan edukacji swoich klientów. Wyjaśnij przebieg chorób pasożytniczych i przedstaw możliwości zapobiegania im, kiedy właściciel dzwoni z pytaniem oraz podczas każdej wizyty profilaktycznej. Przekaż też klientowi zalecenia w formie pisemnej.

Kiedy twój zespół jest już odpowiednio przygotowany, a ty masz gotowy plan edukacji, możesz dostosować go indywidualnie do każdego klienta i jego potrzeb.

Rozumiem, doktorze

Niektórym klientom wystarcza informacja o zalecanych lekach przeciwpasożytniczych. Chętnie przyjmują wytyczne spisane przez lekarza podczas wizyty i być może przeczytają je jeszcze raz po powrocie z lecznicy. Prawdopodobnie podejmą decyzję i wrócą...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Jest pan pewien? Proszę powiedzieć coś więcej

Niektórzy klienci albo uważają medycynę weterynaryjną za fascynującą dyscyplinę, albo potrzebują więcej przekonania, że preparaty zalecane przez lekarza są najlepsze (najczęściej [...]

Proszę opowiedzieć wszystko o wszystkim!

Istnieje też niewielka grupa klientów, którzy chcą wiedzieć absolutnie wszystko o każdym pasożycie i o wszelkich możliwych sposobach ich uniknięcia. Tacy klienci czytają również [...]

Scenariusz 1. Klient współpracujący, który nie rozumie mechanizmu działania profilaktyki przeciwpasożytniczej

Gdy współpracujący klient przyprowadzi psa z pchłami (lub innymi pasożytami), przypomnij mu, że preparaty profilaktyczne zapobiegają inwazjom mogącym być przyczyną chorób. Zastosuj [...]

Scenariusz 2. Klient niewspółpracujący – używa środków zapobiegawczych w sposób niewłaściwy lub nie używa ich w ogóle

Zacznij od empatii. Twój klient prawdopodobnie był zapracowany, a teraz jego zwierzę ma inwazję pasożytów, przed którymi powinien być chroniony. Właściciel prawdopodobnie [...]

Scenariusz 3. Zwierzę nie otrzymuje preparatów profilaktycznych odpowiednich dla jego trybu życia

Lekarze weterynarii odchodzą już od prób zmiany trybu życia zwierząt w celu zapobiegania inwazjom, a zamiast tego zalecają preparaty przeciwko wszystkim pasożytom, odpowiednie [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Psychologia
Syndrom samobójczy wśród lekarzy weterynarii – mit czy rzeczywistość?
Psychologia
Zarządzanie lękiem w sytuacji kryzysu – co lekarz powinien wiedzieć
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Psychologia
Jak odbić się od dna, czyli o niezwykłej sile rezyliencji
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj