WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Rehabilitacja

Dziesięć prostych sposobów reklamy twoich usług rehabilitacyjnych

03/10/2017

Rehabilitacja

Dziesięć prostych sposobów reklamy twoich usług rehabilitacyjnych

Jane Harrell

Czy marketing twoich usług rehabilitacyjnych wymaga pewnego treningu? Wejdź z nami do bieżni wodnej, a pomożemy ci wyćwiczyć mięśnie odpowiedzialne za zdobywanie klientów.

 

W dobie intensywnego rozwoju różnych specjalizacji weterynaryjnych lekarze praktycy, nie mówiąc już o klientach, mają trudności, aby za tym wszystkim nadążyć. Pamiętam, jak kilka lat temu po raz pierwszy usłyszałam o terapii zimnym laserem. Od razu wyobraziłam sobie lekarzy weterynarii zalecających takie leczenie oraz właścicieli patrzących na nich z niedowierzaniem i pytających: „Chce pan laserować mojego psa?”. Reklamowanie usług rehabilitacyjnych nie musi być jednak trudne i skomplikowane. Jak powinno wyglądać? Przeprowadziłam rozmowy w kilku lecznicach, w których wprowadzono programy rehabilitacyjne, aby znaleźć odpowiedź na to pytanie.

Poniżej przedstawiono 10 prostych kroków, które można wcielić w życie w twojej praktyce.

1. Skończ z używaniem żargonu medycznego

Kiedy sprawdzałam opisy usług rehabilitacyjnych na stronach internetowych kilku lecznic weterynaryjnych, natrafiłam na takie oto pojęcia:

  • warunki termiczne
  • ciśnienie hydrostatyczne
  • lepkość.

Pojęcia te mogą być zrozumiałe dla personelu medycznego, stawiam jednak 50 do jednego, że ich użycie odstraszy klientów. Pora zacząć pilnować swojego języka, drodzy lekarze weterynarii. Poproś zaufanego znajomego spoza środowiska lekarskiego, aby przyszedł na jedną lub kilka wizyt, podczas których każda osoba z personelu z osobna przedstawi mu rodzaje usług rehabilitacyjnych oferowanych w lecznicy oraz ich rolę. Jeżeli twój znajomy zacznie robić wielkie oczy, najwyższy czas uprościć wiedzę przekazywaną przez personel. Zastosuj podobne postępowanie w przypadku każdego materiału filmowego lub tekstu pisanego, który tworzysz.

2. Złap ekipę filmową – lub smartfon

Wiem, że nakręcenie dobrego filmu zawsze sprawia trudności. Wymaga sporego nakładu kosztów i czasu. Jednak w dobie ręcznych kamer i smartfonów jest to dużo łatwiejsze niż wcześniej, a odbiorcy nie zwracają uwagi na nieco niższą jakość. Mimo wszystko są powody, dla których YouTube jest drugą co do wielkości światową wyszukiwarką – filmy działają.

Poza tym dzięki swojemu programowi rehabilitacyjnemu spotykasz mnóstwo pacjentów, który wykazują widoczną poprawę lub robią różne urocze rzeczy. Jeżeli nawet jest to tylko 10-sekundowy film przedstawiający psa siedzącego na elastycznej piłce lub niepełnosprawne kocię uczące się, jak jeść na stojąco, postaraj się uwiecznić takie momenty.

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

3. Ćwicz!

Zaprezentuj na Facebooku lub Instagramie ćwiczenia, które twoi klienci mogą wykonywać w domu. Nowa opcja Facebooka umożliwiająca nagrywanie filmów na żywo pozwala [...]

4. Stwórz stronę z pytaniami najczęściej zadawanymi przez klientów

„Dla ludzi, którzy wcześniej nie mieli z nami styczności, strona internetowa jest jednym z najlepszych sposobów, aby nas znaleźć” – mówi Krisi Erwin, [...]

5. Wskaż drogę do innych

Aż do tego momentu mówiliśmy dużo o oryginalnych informacjach, które przekazujemy. Jest jednak mnóstwo innych, codziennie publikowanych źródeł poszerzających wiedzę o rehabilitacji zwierząt. [...]

6. Podążaj za porami roku

Istnieją tematy związane z konkretnymi porami roku – opieka podczas zimy, odrobaczanie, zapobieganie udarom itp. Zamiast przekazywać w kółko te same stare porady, [...]

7. Przypomnienie – używaj przypomnień

Może brzmi to dość banalnie, ale to nadal ważne. To, że ty widzisz takie elementy jak nagrania na żywo, broszury, newslettery [...]

8. Wydaj choć trochę na reklamę w mediach społecznościowych

Jeśli już publikujesz dobre filmy lub informacje na temat usług rehabilitacyjnych w mediach społecznościowych i na swojej stronie internetowej, rozważ wygospodarowanie niewielkiego budżetu [...]

9. Niech cię widzą i słyszą

Nieważne, czy jest to przedszkole dla kociąt/szczeniąt, czy dyskusja panelowa na temat życia starszych zwierząt, seminaria pomogą klientom zapamiętać ciebie i twoją [...]

10. Zbuduj dobrą sieć

Niezależnie od tego, czy twoja praktyka ma profil ogólny i właśnie dodała nową specjalizację, czy też jest placówką specjalistyczną, najistotniejszą drogą do [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Rehabilitacja
Zmienne pole magnetyczne niskiej częstotliwości w leczeniu uszkodzenia ścięgna u koni. Opis przyp...
Rehabilitacja
Przewlekłe przeciążeniowe uszkodzenia mięśni podlędźwiowych u psów
Rehabilitacja
Leczenie ultradźwiękami zapalenia ścięgna mięśnia dwugłowego ramienia oraz choroby zwyrodnieniowe...
Rehabilitacja
Fizjoterapia w leczeniu psów z chorobami ortopedycznymi i neurologicznymi
Neurologia Rehabilitacja
Rehabilitacja w chorobach rdzenia kręgowego po wypadnięciu krążka międzykręgowego u psów
Rehabilitacja
Fizjoterapia – podstawowe badanie i ocena pacjenta
Rehabilitacja
Fizjoterapia i zwyrodnienie stawów u kotów
Rehabilitacja
Rehabilitacja psów. Cz. III. Hydroterapia
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj