WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Dziesięć prostych sposobów, aby dać do zrozumienia klientom, że o nich dbamy

15/03/2018

Relacje z klientem

Dziesięć prostych sposobów, aby dać do zrozumienia klientom, że o nich dbamy

Michael Paul

Czy dbasz o klientów, którzy siedzą w poczekalni? Okaż to!

Właściciele zwierząt są takimi samymi klientami jak inni. Chcą polubić i być lubiani przez ludzi, z którymi wiążą ich interesy. Przez lata wiele mówiliśmy w środowisku weterynaryjnym na temat jakości opieki zdrowotnej zwierząt oraz poprawy poziomu diagnostyki, leczenia i chirurgii. Z radością obserwuję jednak, że coraz większą wagę przywiązuje się również do wrażenia, jakie odnosi klient.

Co oznacza niejasny termin „wrażenie klienta”? W odpowiedzi na to pytanie może pomóc dziesięć przedstawionych poniżej zasad. Dzięki nim ty i twój zespół nie tylko zaprezentujecie wyjątkowy poziom obsługi, ale także okażecie przywiązanie do każdego klienta przy każdej jego wizycie.

1. Odrzuć ideę „poczekalni”

Zmień nastawienie całego zespołu. Pozbądź się pojęcia „poczekalnia” i przekształć je w „pokój powitania” lub „pokój przyjęcia”. W obecnych czasach nikt nie powinien oczekiwać wystarczająco długo, aby nazwać to „czekaniem”.

2. Pomyśl o napojach

Ekspres do kawy i mała lodówka wypełniona butelkami z wodą oraz kartonami soku mogą naprawdę poprawić humor. Wczesne godziny wizyt często oznaczają, że klient wyszedł z domu w pośpiechu. Podczas najwcześniejszych wizyt warto zaoferować właścicielom zwierząt filiżankę kawy.

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

3. Zadbaj o wygodę i bezpieczeństwo klientów

Spory odsetek klientów to ludzie starsi lub z ograniczonymi możliwościami poruszania się. Tak jak często pomagamy zapakować do samochodu ciężki worek karmy, [...]

4. Nagrodź właściwe przywiezienie zwierzęcia

Pokaż klientom, że doceniasz to, że są na tyle troskliwi, by przynieść zwierzę do gabinetu w transporterze. Ponieś za nich transporter i podziękuj. [...]

5. Zanieś zakupy

To powinno mieć miejsce bez żadnego komentarza, zawsze jednak powinno się zaproponować pomoc w zaniesieniu worków karmy lub żwirku dla kota do [...]

6. Zadbaj o dostęp do ładowarki

Jesteśmy zdecydowanie zbyt zależni od telefonów komórkowych i chyba każdy z nas znalazł się w sytuacji, kiedy bateria wyczerpała się w najmniej odpowiednim momencie. Warto [...]

7. Bądź pomocny w złą pogodę

Umieść przy wejściu do kliniki pojemnik na parasole, tak jak ma to miejsce w sklepach lub pawilonach usługowych. Zaopatrz się w zapas niedrogich [...]

8. Pomyśl międzynarodowo

Nasze kliniki coraz częściej obsługują klientów pochodzących z różnych kultur i mówiących w różnych językach. Jako minimum warto zadbać o przetłumaczenie broszur i materiałów na inne [...]

9. Pomóż osobom niedowidzącym i niedosłyszącym

Zaopatrz klientów, którzy mają problem ze słuchem, w papier i długopis, małą tablicę magnetyczną lub nawet iPad, aby móc na nim pisać. Zaopiekuj [...]

10. Zrób to sam

Nie deleguj zawsze innych do każdego działania. Jeśli tylko możesz, ty – jako lekarz – powinieneś być osobą skłonną do pomocy. [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj