WPD
ZALOGUJ
WPD
Prenumeruj
Odnów Subskrypcję
Prenumeruj
Czasopisma
Magazyn Weterynaryjny Weterynaria po Dyplomie
Praktyka
Kliniczna
Anestezjologia Behawioryzm Chirurgia Choroby wewnętrzne Choroby zakaźne Dermatologia Diagnostyka laboratoryjna Diagnostyka obrazowa Endokrynologia Farmakologia i toksykologia Gastroenterologia Geriatria Hematologia Kardiologia Laryngologia Nefrologia i Urologia Neurologia Okulistyka Onkologia Ortopedia Parazytologia Rehabilitacja Rozród Stany nagłe Stomatologia Żywienie
Gatunki
Konie Koty Psy
Wydarzenia
Kongres Webinaria
Filmy
Sklep
Koszyk
0
ZALOGUJ
Zarejestruj
Zaloguj
Zarejestruj

Marketing i zarządzenie Zarządzanie

Jak nagradzać pracowników

15/03/2018

Zarządzanie kliniką

Jak nagradzać pracowników

Bob Levoy

Być może każdy z członków twojego personelu pracuje naprawdę ciężko, ale przykładanie jednej miary do wszystkich pracowników nie jest zbyt korzystne dla tych najlepszych. Dlatego powinieneś zwiększać zarobki swoich gwiazd, korzystając z jednej z poniższych strategii.

Pracownicy starają się, aby twoja praktyka weterynaryjna była jak najlepsza. A co otrzymują w zamian? Poklepanie po plecach czy pochwała za dobrze wykonane zadanie są naprawdę miłe, ale za ciężką pracę nie ma lepszego podziękowania niż gotówka.

Trzeba jednak wiedzieć, kiedy i w jaki sposób zaoferować swoim pracownikom podwyżki. Jeżeli nie dasz podwyżki lub zaproponujesz zbyt niską, członkowie twojego personelu mogą poczuć się niedocenieni i źle opłacani. Mogą nawet zmienić pracodawcę na takiego, który zapłaci więcej. Jeżeli jednak przesadzisz, wydasz na pensje zbyt dużo ciężko zarobionych pieniędzy. Jak więc znaleźć idealne rozwiązanie? Po pierwsze, musisz zdecydować się, jakie będą twoje kryteria podwyżek. Oto kilka możliwości nagradzania pracowników.

Podwyżki w oparciu o zasługi

Sposób, w jaki wynagradzasz swoich pracowników, jest wyraźną informacją na temat kultury pracy w twojej praktyce – mówi Amy Morgan, prezes Pride Institute – stomatologicznej firmy konsultingowej w Novato w Kalifornii. „Jeżeli nigdy nie dajesz podwyżek, nawet gdy wydajność pracowników stale rośnie, dajesz im wyraźną informację, że nie ma sensu się starać i pracować więcej, ponieważ żadne wysiłki nie zostaną nagrodzone i że pracownicy nie mają wpływu na swoją pensję”. Jeżeli jednak dajesz podwyżki raz w roku tylko dlatego, że rok minął, wysyłasz wiadomość, że u ciebie pracownicy są nagradzani nawet mimo to, że przez ten czas nawet nie spróbowali udoskonalić swoich umiejętności.

Oba rodzaje zachowań nie zachęcają do przykładania się do swojej pracy i powodują brak poczucia odpowiedzialności ze strony członków zespołu – mówi Morgan. Znacznie lepiej jest spróbować wykorzystać model wynagradzania, który określa, docenia i nagradza konkretne osiągnięcia. Dzięki temu jednoznacznie wskazujesz, że pragniesz pracowników, którzy pracują ciężko i stale się doskonalą.

Wykorzystując model wynagradzania oparty o zasługi, musisz także jednoznacznie określić, którzy z pracowników w wyjątkowy sposób przyczynili się do osiągnięć całej praktyki, takich jak na przykład poprawa ściągalności zaległości finansowych, zwięk...

Artykuł dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników

Zaloguj się

Nie masz konta na Magwet? Załóż konto
Pełna wersja artykułu omawia następujące zagadnienia:

Podwyżka w oparciu o umiejętności

Wynagrodzenie oparte o umiejętności to sposób wynagradzania pracowników za liczbę umiejętności, które posiadają, a nie za dobre wykonywanie określonych zadań. Podwyżki są przyznawane, [...]

Co zrobić z przepłacanymi pracownikami

Przepłacani pracownicy są spotykani w praktykach weterynaryjnych znacznie częściej, niż większość ich właścicieli to przyznaje. Taki scenariusz bardzo często ma miejsce wtedy, [...]

Więcej sposobów na wynagradzanie twoich pracowników

Jak docenić dobre wyniki swoich pracowników, jeżeli nie możesz wynagrodzić ich dodatkową gotówką? Według Price’a Pritchetta i Rona Pounda – autorów książki [...]

Alternatywa – żadnych podwyżek

Ze względu na wszechobecny kryzys być może obecnie nie będziesz w stanie zaoferować swoim pracownikom podwyżek. Takie są realia prowadzenia biznesu. Żeby [...]

NAJPOPULARNIEJSZE
Onkologia
Rak przejściowokomórkowy (TCC), czyli złośliwy nowotwór pęcherza moczowego
Nowa formuła Kongresu ApD Weterynaria – dwa razy więcej wiedzy!
Anestezjologia
Postawmy na rozsądek podczas planowania znieczulenia regionalnego
POLECANE ARTYKUŁY
Marketing i zarządzenie
Czy social media mogą skutecznie promować lekarza weterynarii?
Zarządzanie
Straty w zarządzaniu praktyką weterynaryjną. Źródła i metody przeciwdziałania. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. I
Marketing i zarządzenie
Najczęściej popełniane błędy marketingowe w ZLZ. Cz. II
Marketing i zarządzenie
Po pracy wyłączam telefon Rozmowa z lek. wet. Grażyną Dudą-Adamczyk
Marketing i zarządzenie
Segmentacja rynku – wybór odpowiednich klientów
Marketing i zarządzenie
Budowanie marki w zawodzie lekarza weterynarii
Marketing i zarządzenie
Zarządzanie praktyką weterynaryjną – ocena pracowników
NEWSLETTER
OBSERWUJ NAS NA
NASZE PUBLIKACJE
  • Magazyn Weterynaryjny
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Weterynaria po Dyplomie
  • Zamów prenumeratę
  • Czytaj on-line
  • Dodatek Online
  • Filmy


AKADEMIA PO DYPLOMIE WETERYNARIA
  • Termin i miejsce
  • Program
  • Koszty uczestnictwa
  • Rejestracja online


POMOC
  • Kontakt
  • Polityka prywatnosci
  • Zadaj pytanie
  • Logowanie i rejestracja
  • Regulamin
  • Metody płatności
  • Regulamin publikowania prac
  • Filmy Pomoc


KONTAKT

Medical Tribune Polska Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa
NIP: 521-008-60-45


801 044 415
+48 (22) 444 24 44
kontakt@magwet.pl
Nr konta: 13 1600 1068 0003 0102 0949 9001

Kontakt w sprawie reklam: magwet-reklama@medical-tribune.pl

Anuluj